Druk online

money-1623791__180W e-biznesie coraz trudniej jest spojrzeć za kulisy firmy. Nigdy nie wiadomo co i kto kryje się pod daną firmą. Jeśli pójdziesz do supermarketu, widzisz towary i sprzedawców – w e-commerce jest to trochę bardziej skomplikowane. Składasz zamówienie, nie widząc twarzy sprzedawcy, rozmawiasz na czacie z wirtualnym konsultantem – nie znasz nazwiska, nie widzisz twarzy. To jest coś, czego chcemy uniknąć – przejrzystość i absolutne zaufanie jest dla nas podstawą. Nie tylko zapewniamy najlepsze wykonawstwo, ale jesteśmy również dostepni osobiście, nie chcemy być anonimowi. Absolutna przejrzystość – począwszy od naszych kamer na żywo, gdzie każdy klient ma możliwość przyjrzenia się naszej produkcji, do osobistych rozmów.  Jeszcze kilka lat temu druk online lub web2print nie były dostępne, a dziś jest to bardzo udany model biznesowy – zarówno dla dostawców jak i konsumentów.   Właśnie dlatego liczna konkurencja próbuje swoich sił w tej dziedzinie. Początkowo ogromna różnica cen w tradycyjnych drukarniach i drukarniach online sprawiała, że konsumenci zmieniali dostawców. Dziś wygląda to już inaczej. Nie tylko ceny są istotne, liczy się również jakość i ogół doświadczeń zgromadzonych podczas zamawiania druku online. Z tego powodu rozmawialiśmy z Panem Klausem Sauerem, dyrektorem ds. operacyjnych print24 – najleszszej w 2008 roku drukarni online

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *